Khamis, 16 September 2010

SENJA DI JETI TANGGA KRAI

mana lah bot ni tak sampai2 penat aku tunggu....
elok2 Sha nanti jatuh, sapa nak tolong

senja nan indah..


hubby n apis di jeti Tangga Krai



bersama biras aku Zie




senyuman dipagi syawal





bersama suami tercinta
Ni nak sambung n3 raya yang lepas, tak abis lagi tau.... masuk raya ke 3, aku tak de plan nak kemana2, duduk aja la kat rumah, lagi pun cuaca panas sangat malas nak kemana2..Lepas makan tengahari perut pun dah kekenyangan tapi nak tidur tak boleh sebab panas, rasa macam duduk dalam sauna lak. Petang tu hubby ajak round2 pekan kuala krai, sebenarnya pekan kuala krai tu tak ada pun lebih kurang macam pt sulung aja. Hubby bawak tengok sekolah dia dulu, pas tu ketempat dia lepak2 zaman2 kat kampung dulu [ tempat lepak ke tempat dating ?]. Last sekali hubby bawak aku ngan anak2 ke Tangga Krai tempat sukat banjir. Kat situ aja jeti yang dah uzur [ Mek kata bukan jeti, tapi jerambah], rasanya cantik lagi jerambah yang abah buat untuk tempat mandi zaman aku kecik2 dulu, kat parit... Dah jemu duduk kat jeti tu kita orang pegi makan le.... Layan le gambar2 yang ada..


1 ulasan:

  1. Gambar yang menarik walaupun kawasan tak menarik. Ada nilai estetika... ada art value...

    BalasPadam