Sabtu, 23 April 2011

MAKAN LE SEADANYA...

Ni n3 saja2 je... tengah rajin tapi tak de bahan menarik nak tulis kat blog. daripada bersawang aku tulis le apa2 aja.... Menu tengahari yang cukup simple, bukan apa ni kan dah hujung2 lauk2 ni aja la yang mampu beli sementara tunggu rimau mengaum... Rasa lambat betul lah bulan ni tunggu rimau mengaum... He he he.... lambat bagi orang macam aku la yang dah tinggal duit besi aja kat tangan.... Tapi yang pentingnya makan tak miss lagi setakad ni....Layan aja la menu tengahari aku ni...
cendawan goreng +sawi
ayam masak asam pedas, resepi mama janet,, kali ke 2 aku buat
rendang tok yang dah dikeringkan jadi serunding
Ni la lauk2 aku seadanya, ulam n budu tak tinggal tuk hubby
ikan tenggiri mahal ,so beli lah ikan kembung yg tak kembung ni , goreng garing sedap gak

2 ulasan:

  1. kepala ikan tu kasi potong habis je.bukan dia orang makan pun.

    BalasPadam
  2. kalau buang kepala dia tak lawa la rupa ikan tu, ala aku bagi kat kucing le kepala dia.

    BalasPadam