Isnin, 4 Julai 2011

MELAYANG DUIT AKU.....

Duit....duit... dimana kau duit.....Oh duit, hadirmu bagai kura2 lembap yang bunting 10 bulan, terhegeh2... tapi pergimu sepantas kilat yang hilang sekelip mata. Bagitu la penangan duit,wang atau RM benda yang sama yang sentiasa dicari siang dan malam....
Alkesahnya aku ni lah, yang terpaksa melayangkan beberapa keping rm aku demi anak....Ya lah kalau anak2 tak mintak ngan ibu bapa sendiri takkan nak mintak ngan emak bapak orang lain lak kan... Hp anak aku Sasha rosak sikit, boleh la jugak digunakan , tapi dia duk sebuk nak tukar sebab nak repair ari tu cina kedai tu kata tak de spare part dia lak, nak tunggu tah bila....
Last2 semalam pergi la kedai hp, tanya lah kat cina kedai tu nak hp yang murah tapi terbaru.... hehehe.... banyak cikadak nak baru tapi murah.. sendiri bikin la...Ala maksud aku hp yang sikit canggih jadi lah, ada camera, lagu2, game ok la tu...
Pilih punya pilih ambik lah nokia...... ambik harga yang aku termampu aja, nak yang mahal2 aku punya hp pun harga tak sampai 400. hehehe....jadi lah yang penting boleh digunakan sebab rasanya sekarang ni hp tu satu kemestian....

Ini aja la hp yang mampu aku belikan untuk anak aku
Sasha.

Janji hp baru ok la, tak mampu nak beli blackberry ke, blueberry ke
strowberry ke.... baik beli kambing biri2...hahaha....


Ha ... dah dapat hp baru belajar rajin2 tau,
jangan main aja...

4 ulasan:

  1. Canggih tu! Ok sangat. Saya pakai hp nokia paling murah tau. RM 69.

    BalasPadam
  2. pelik kan kita dah tak keja tapi apa2 anak mintak n kita....lalu terpaksa ler kita belikan

    BalasPadam
  3. MS,hp rm69 ke rm690.... mana ada hp rm69.
    mama janet, tu le masaalahnya anak2 nak apa2 semua mintak ngan emaknya...

    BalasPadam
  4. dah tu mak bapak semua layan permintaan anak...nak hp..nak basikal....nak laptop...nak apa lagi lah...memang ler sedap......hehehhe..kena ajar diaorang ni menghargai dan nak dapatkan sesuatu...( pandai nasihat kan...hehehhe)

    BalasPadam