Khamis, 1 September 2011

AIDIL FITRI BERSAMA FAMILY


Selamat hari raya sume..... maaf zahir dan batin dari Kak Kay sekeluarga. Bila hari raya acara wajib bagi aku dan kaum keluarga selain bagi2 duit raya ialah sesi fotografi. Ini lah yang paling kita orang suka, masing2 nak melaram baju raya, tudung raya walaupun bukan tudung Ariani..hehehe...
Bila bab fotografi ni kan terasa macam artis pulak, apa tak nya bila posing aja 4,5 kamera klik2 depan kita, kira penat la jugak...berpeluh2 dibuatnya. Pendek kata beratus keping gambar lah hasil dari 4 ke 5 kamera tu. Macam2 aksi ada, bayangkan jumlah sume kaum kerabat aku yang berkumpul dihari raya tu 52 orang, mau tak gamat dibuatnya masa nak bergambar, tapi kan aku rasa seronok sangat2....
Oh ye untuk blog aku ni aku cuma paparkan gambar2 keluarga aku aja, malas lah nak buat cerita bergambar panjang2. Kepada sesiapa yang nak kongsi cerita gempak berserta gambar2 yang berbagai aksi dari kaum kerabat aku, layari lah blog MAMAMIRAKI, MUMMY GEE danWONG KULAI. Dia orang ni memang rajin dan kreatif dalam bab2 n3 blog.
Aku ni bukan lah tak kreatif tapi malas aja, lagi pun kalau aku buat cerita hariraya samapai 3 ke 4 part nanti jemu lak korang baca, ye lah sume cerita dan gambar yang hampir sama dengan dia orang. So, aku n3 gambar2 family aku aja lah..


Foto bersama insan tercinta..dia lah suamiku


Foto bersama hubby dan dua putra dan putriku. Hafeez n Sasha

Gaya anggun di pagi syawal, ayu dan sopan gitu... hehehe....

Bersama hubby n Sasha

ala comelnya anak abah sorang ni....

aksi romantik ....

Selamat hariraya bang, maaf segala salah dan silap.....huhuhu....

bersama Mama Janet

Haa... gambar ni dah sampai ke Indon tau, ni bibik mamamiraki

bersama Mummy Gee n Dafy

bersama adik lelaki ku BAHRIN n kakak ku KAK MAH

Dua permata hatiku....dia orang ni memang sangat rapat,
maklumlah cuma dia dua beradik je...

bersama Mamamiraki... ayu lah gambar kita ni..kan..kan..kan..

Ni lah adik aku , kita orang panggil dia YB bukit Mutiara... Puan Kalsom

Like mother like daughter....

Yang ni kakak aku Datin S....Hehehe.....

cap ibu dan anak.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan