Ahad, 21 Ogos 2011

N3 SUKA SUKI.. De ku kesah....


PERINGATAN..... sapa2 yang nak baca n3 aku kali ni jangan lupa sediakan beg plastik atau mangkuk plastik, bukan apa takut ada yang nak termuntah nanti, tak de la terlambak depan komputer muntah tu....
Tajuk n3 aja pun dah macam tak betul kan, tapi de ku kesah.... blog aku, aku punya suka la kan, nak wat ceta pape pun. rasa2 cam n3 syok sendiri pun ada gak.. whatever la......
Sebenarnya tengah rajin nak isi blog tapi tak de ceta..... tu yang n3 merapu aja, tapi tak pe lah yang baca pun kaum kerabat aku aja, kalau nak kutuk pun no hal punya.... hahaha....

posing maut sampai sakit pinggang tau...[mak cik perasan]...

Ni baru posing cam mak cik2... sopan gitu...

gambar bersama Mek Zee, biras aku yang duk Mlake

bersama Mek Jarah, yang ni biras aku gak , duk Klate

Mama janet kata dahi aku dah cam airport, terima la hakikat
yang usia dah melebehi 1/2 abad, tapi kira cun la jugak...weakkkkkk..

wajah ori tanpa mekup, korang upload gambo2 yang bermekup aja, tak aci la
lain kali upload gambo bangun tidur ke....

3 ulasan:

  1. cayala cik lah.. blog kita wajah kita..

    BalasPadam
  2. Ayu..... ye betul3.... blog kita wajah kita. orang tak suka ..de ku kesah.. kan..kan..kan...

    BalasPadam
  3. rambut kita dah sikit sangat ye

    BalasPadam